Markering av byggestart Lambertseter Flerbrukshall

Postet av Lambertseter IF den 21. Sep 2016

Lambertseter idrettsforening i samarbeid med Kultur- og idrettsbygg i Oslo kommune inviterer til markering av byggestart for Lambertseter Flerbrukshall.

Program for dagen fredag 30 september kl.11.00 er:

Eli Grimsbø, direktør i Kultur- og idrettsbygg, noen fra Lambertseter idrettsforening og Geir Lippestad (Ap) byråd for næring og eierskap vil si noen ord. Geir Lippestad vil også ta det første spadetaket (som forøvrig blir gjort av en fossilfri gravemaskin)

Bryteklubben har booket inn Stig-André Berge som skal gjøre en liten promo av bryting. Stig-André er bronsevinner fra OL i Rio.

Videre så blir det musikkinnslag og enkel bevertning.

Lambertseter sitt klubbhuset vil være åpent under arrangementet.

Ved spørsmål så ta kontakt med hovedstyremedlem Bjørn Guttormsen. Bjørn er prosjektleder på vegne av Lambertseter idrettsforening, og hans kontaktinformasjon er: Mobilnummer 928 35 449 eller e-postadresse:bguttorm@getmail.no

Følg også med på våre Facebooksider for mer informasjon: