Håndball - Lambertseter Idrettsforening

Lambertseter idrettsforening startet i 2017 opp egen håndballgruppe som fremdeles er i etableringsfasen. Vi er en liten klubb med et stort hjerte og vil gjerne ha deg med på laget! Hos oss er alle velkomne, både de som vil satse og de som spiller for moro. Håndball utvikler sosiale ferdigheter, inkludering og gir barna varige vennskap.

Har du et barn som er interessert i å begynne på håndball? Vi har lag i flere aldersgrupper. Ta en titt på sidene våre eller kontakt oss på handball@lambertseterif.no for mer informasjon.

Møt opp på trening dersom du har lyst til å prøve håndball. Du trenger treningstøy, innesko og drikkeflaske.

Treningsavgiften for sesongen 2023/2024 er:

Kr. 1900,- for aldersbestemte lag.

Kr. 2500,- for senior lagene.

I tillegg må man være medlem av klubben og medlemskontigenten er for tiden kr. 200,- per år.