Innkalling til årsmøte 2022

Postet av Lambertseter IF den 21. Feb 2022

Hovedstyret innkaller herved til årsmøte i Lambertseter Idrettsforening. Det holdes kl. 19:00 onsdag 23. mars 2022. Det vil i utgangspunktet bli gjennomført i klubbrommet i 2. etasje i Lambertseter flerbrukshall. Dersom koronaforholdene skulle tilsi det, vil det i stedet bli gjennomført digitalt via videokonferanse. En avgjørelse på det, tas 1 uke før årsmøtet.

Saker som et medlem ønsker tatt opp på årsmøtet, må sendes hovedstyret innen 8. mars til post@lambertseterif.no
Saksliste og saksdokumenter vil bli gjort tilgjengelig for medlemmene senest én uke før årsmøtet her på klubbens nettsider.

Alle som ønsker å delta på årsmøtet må melde seg på til post@lambertseterif.no innen 19. mars. Behovet for påmelding skyldes at vi må vite hvor mange som kommer av hensyn til mulige koronaforholdsregler, herunder for det tilfelle at årsmøtet blir gjennomført digitalt (påmeldte får i så fall tilsendt møtelenke).

Dersom noen har spørsmål, kommentarer, endringsforslag eller benkeforslag til sakene, oppfordres det til å oversende disse til hovedstyret på e-post til post@lambertseterif.no senest et par dager før møtet. Dette vil lette gjennomføringen for dirigenten, og vil bidra til en bedre behandling av sakene på årsmøtet.

For å ha stemmerett må medlemmet ha fylt 15 år, vært medlem av idrettslaget i minst én måned, og ha oppfylt medlemsforpliktelsene. Medlemmer under 15 år har møte- og forslagsrett.

Velkommen til årsmøte! Mvh styret i Lambertseter IF