Innkalling til årsmøte

Postet av Lambertseter IF den 16. Feb 2021

Hovedstyret innkaller herved til årsmøte i Lambertseter Idrettsforening. Det holdes kl. 19:00 torsdag 18. mars 2021. Det vil bli gjennomført digitalt via videokonferanse.

Saker som et medlem ønsker tatt opp på årsmøtet, må sendes hovedstyret innen 3. mars til post@lambertseterif.no
Saksliste og saksdokumenter vil bli gjort tilgjengelig for medlemmene senest én uke før årsmøtet her på klubbens nettsider.

Alle som ønsker å delta på årsmøtet må melde seg på til post@lambertseterif.no innen 14. mars. Behovet for påmelding skyldes at årsmøtet skal gjennomføres digitalt. De som melder seg på innen fristen vil motta en e-post med lenke som gir tilgang til årsmøtet.

Dersom noen har spørsmål, kommentarer, endringsforslag eller benkeforslag til sakene, oppfordres det til å oversende disse til hovedstyret på e-post til post@lambertseterif.no senest et par dager før møtet. Dette vil lette gjennomføringen for dirigenten, og vil bidra til en bedre behandling av sakene på årsmøtet.

For å ha stemmerett må medlemmet ha fylt 15 år, vært medlem av idrettslaget i minst én måned, og ha oppfylt medlemsforpliktelsene. Medlemmer under 15 år har møte- og forslagsrett.

Velkommen til årsmøte! Mvh styret i Lambertseter IF