Nytt system for medlemskontingent

Postet av Lambertseter IF den 21. Jan 2021

På ekstraordinært årsmøte i Lambertseter IF avholdt 20. januar 2021, ble det besluttet å legge om systemet for medlemskontingent. Det gjelder fra og med 2021 en ny felles sats på kr 200.

Satsen gjelder for alle medlemmer i klubben. Ordningen med familiemedlemskap og egen sats for støttemedlemmer og funksjonærer mv. avvikles. Det samme gjelder særordninger i enkeltgrupper i klubben. Omleggingen vil gi et mer oversiktlig medlemssystem, og forenkle rutinene ved fakturering.

Med lavere sats for medlemskontingent, er det lagt opp til at gruppene kan øke treningsavgiftene sine omtrent tilsvarende ved behov. Videre vil hovedlaget dekke treningsavgift nr. 2 (og eventuelt 3) for personer som utøver mer enn en idrett i klubben.