Mer info om avlysning av klubbens aktiviteter

Postet av Lambertseter IF den 12. Mar 2020

Vi viser til melding her i går om avlysning av klubbens aktiviteter inntil videre pga. koronaviruset. Norges idrettsforbund har nå bedt om at all idrett, treninger og konkurranser opphører med umiddelbar virkning i alle idrettslag i Norge, og Oslo kommune har stengt alle kommunale idrettsanlegg i byen.

Det skal nå ikke være noe som helst virksomhet i anleggene våre. Det gjelder både hallen, klubbhuset, kunstgresset og stadion. All utleie i både hallen og klubbhuset utgår inntil videre.

Vi kommer ikke til å sette på lysene på kunstgresset og stadion på kveldene, siden kommunen har stengt alle kommunale idrettsanlegg.

Vi viser selvfølgelig ikke bort personer som velger å benytte kunstgresset eller stadion, men det skal ikke være noen som helst organisert trening fra klubbens side der. Det skal heller ikke være noen som helst aktivitet i hallen eller klubbhuset, heller ikke egentrening eller møter osv.

Årsmøtet som skulle vært torsdag i neste uke utsettes.