Gruppenes årsmeldinger

Postet av Lambertseter IF den 18. Mar 2024

Nå kan du lese om aktiviteten i gruppene i klubben i 2023. Vi har grupper for allidrett, badminton, fotball, friidrett, håndball og innebandy i LIF.

De gruppene som har egne styrer (badminton, fotball, friidrett og håndball) har tidligere i mars avholdt sine årlige møter. Allidrett og innebandy har ikke egne styrer eller årlige møter, men har også produsert tilsvarende dokumentasjon (årsberetning m.m.).

Her er gruppenes årsmeldinger for 2023:

Gruppenes årsmeldinger 2023.pdf

Årsmøtet i Lambertseter IF er nå på torsdag 21. mars kl. 19:00 i klubbrommet i 2. etasje i hallen. Gruppenes årsmeldinger er også lagt ut sammen med sakslisten og saksdokumentene til årsmøtet, se tidligere melding her på hjemmesiden. Det ligger nå også innstilling til valg på årsmøtet samme sted.