Bjørn Tommy Nyborg får Oslo Idrettskrets sin hederspris

Postet av Lambertseter IF den 14. Okt 2020

Bjørn Tommy Nyborg ble på idrettstinget i Oslo den 7. oktober 2020 hedret av kretsen med en pris som henger svært høyt. Lambertseter IF gratulerer så mye!

Bjørn Tommy er i dag trener på herrelaget i fotball i klubben, og har lang fartstid som trener og tillitsvalgt i fotballgruppa. Han har tre sønner som har spilt alle aldersklasser i fotball i klubben. I 2010 fikk Bjørn Tommy Lambertseter IFs gullmerke.

Hedersprisen fra Oslo Idrettskrets er også for Bjørn Tommys omfattende engasjement i Oslo Karateklubb. Han er hovedinstruktør på 38. året der, og leder av karateklubben. Bjørn Tommy var selv i mange år toppidrettsutøver innen karate og vant flere NM-gull i karate. Han er også Kongepokalvinner.