Ny innkalling til årsmøte i LIF

Postet av Lambertseter IF den 14. Apr 2020

Hovedstyret innkaller herved til årsmøte i Lambertseter Idrettsforening. Opprinnelig var årsmøtet planlagt til 19. mars, men måtte utsettes pga. situasjonen med koronaviruset.

Årsmøtet avholdes kl. 19:00 torsdag 14. mai 2020. Det vil bli gjennomført digitalt via videokonferanse, med mindre det skulle vise seg mulig å avholde fysisk møte.

Saker som et medlem ønsker tatt opp på årsmøtet, må sendes hovedstyret innen 30. april til post@lambertseterif.no

Saksliste og saksdokumenter for møtet som var planlagt til 19. mars er tilgjengelig på klubbens nettsider. Oppdatert saksliste og eventuelle endringer/supplement til saksdokumentene vil bli gjort tilgjengelig for medlemmene senest én uke før årsmøtet her på klubbens nettsider.

Alle som ønsker å delta på årsmøtet må melde seg på til post@lambertseterif.no innen 10. mai. Behovet for påmelding skyldes at årsmøtet skal gjennomføres digitalt, og at det også er behov for kjennskap til antallet på forhånd dersom det blir mulig med fysisk møte.

De som melder seg på innen fristen vil motta en e-post med lenke som gir tilgang til årsmøtet, eller eventuelt beskjed om at det blir fysisk møte og hvor i så fall.

Dersom noen har spørsmål, kommentarer, endringsforslag eller benkeforslag til sakene, oppfordres det til å oversende disse til hovedstyret på e-post til post@lambertseterif.no senest et par dager før møtet. Dette vil lette gjennomføringen for dirigenten, og vil bidra til en bedre behandling av sakene på årsmøtet.

For å ha stemmerett må medlemmet ha fylt 15 år, vært medlem av idrettslaget i minst én måned, og ha oppfylt medlemsforpliktelsene. Medlemmer under 15 år har møte- og forslagsrett.

Velkommen til årsmøte! Mvh styret i Lambertseter IF