Fikk gullsmak før værgudene stoppet KM

Postet av Torbjørn Andersen den 28. Mai 2024

Lambertseter IF Fridretts unge utøvere fikk gullsmak i munnen under KM i stafetter. Det var før lyn og torden gjorde at arrangementet på Lambertseter stadion ble avbrutt halvveis.

På hovedbildet. Ove, Eskil, Rolf og Felix. Foto: Torbjørn Andersen

Himmelens sluser åpnet seg virkelig da Lambertseter IF Friidrett arrangerte KM i stafetter for Oslo og Akershus. Lyn og torden i gjentatte omganger gjorde til slutt at arrangørklubben måtte avlyse og utsette en hel del av arrangementet.

Før avlysningen gikk det ene stafettlaget til arrangørklubben helt til topps. Ole, Eskil, Rolf og Felix leverte en helt flott gjennomført stafett på 4 x 60 meter. Det holdt til en topp-plassering og etterpå smakte de på gullmedaljene på oppfordring fra LIFs nettside.

Her løper Eskil laget inn til seier. Foto: Torbjørn Andersen

I klassen jenter 12 på 4 x 60 meter endte LIF-jentene på en flott tredjeplass.

Det ene jentelaget som tok bronse. Foto: Torbjørn Andersen

Charlotte, Sanne, Evelyn og Isabella løp på bronselaget. Bækkelagets SK vant foran Sportsklubben Vidar.

Isabella leverte en flott sisteetappe på laget som tok bronse. Foto. Torbjørn Andersen

I klassen jenter 13 på 4 x 100 meter endte også LIF-jentene på en flott tredjeplass. På laget løp Ellen, Thea, Linnea og Mathilde.

Værgudene gjorde at det ble funnet fram badering på Lambertseter stadion. Foto: Torbjørn Andersen

Det kom en skikkelig regnskur da jentene stod på pallen for å få sine bronsemedaljer. Foto: Torbjørn Andersen

Det var mange utøvere fra LIF friidrett under KM. Ikke alle fikk løpt grunnet været. Foto: Lambertseter IF Friidrett/Jimmy Mansel

Slik så det ut på Lambertseter stadion. Foto: Lambertseter IF Friidrett/Jimmy Mansel