Vil du bli trent av landslagsspillere?

Postet av Torbjørn Andersen den 4. Aug 2023

Badmintongruppene i Lambertseter IF og Klemetsrud IL inviterer til spesialtrening søndag 27. august i Klemetsrud boblehall. Trenerne blir landslagsspillerne Carl Mork og Mathias Hong.

Programmet:
Klokka 10.00: Totimers økt for nybegynnere i Klemetsrud IL og Lambertseter badminton.
Klokka 13.00: Totimers økte med påfølgende en times spill for de som er litt øvet.

Trenerne blir Carl Mork og Mathias Hong. Carl er tidligere norgesmester i både double og mix. Mathias har vunnet en rekke junior-NM og UBM i double og mix.

De er begge på det norske landslaget og har mye badmintonkompetanse. Carl er hovedtrener i Haugerud IF badmintonklubb per dags dato. Begge har vært trenere på flere like oppdrag tidligere.

Frukt og drikke serveres underveis/etterpå. Tilbudet er gratis.

Påmeldingen gjøres ved å melde din interesse til:
Lambertseter IF: badminton@lambertseterif.no

Klemetsrud IL: badminton@klemetsrudil.no