Gamle Oslo Håndballklubb går inn i Lambertseter IF

Postet av Lambertseter IF den 19. Mai 2020

Både Lambertseter IF og Gamle Oslo Håndballklubb har på sine årsmøter nylig vedtatt at sistnevnte klubb skal bli en del av Lambertseter IF sin håndballgruppe. Gamle Oslo Håndballklubb har med seg to damelag inn i Lambertseter IF Håndball, ett i 3. og ett i 4. divisjon.

Dermed styrkes håndballgruppa i klubben med både nye lag, spillere og ressurspersoner. Lagenes treninger og hjemmekamper vil foregå i Lambertseter flerbrukshall. To av styremedlemmene i Gamle Oslo Håndballklubb vil gå inn i håndballstyret i Lambertseter IF, når sammenslutningen trer i kraft 15. juni.

Det er plass til flere spillere på de to nye damelagene i Lambertseter IF Håndball. Er du en spiller som har hatt en pause fra håndballen og ønsker og starte opp igjen? Eller er du en spiller som søker etter ny klubb og nye lagvenninner, og som kan bidra til å løfte og styrke lagene våre både sosialt og sportslig? I så fall vil vi gjerne høre fra deg!

Kontakt Marita Opheim (tlf. 907 68 486, e-post: Maritaopheim@hotmail.com) for mer informasjon.