Innkalling til årsmøte i Lambertseter IF 2018 - NÅ oppdatert med saksliste, saksdokumenter og revisjonsberetning.

Postet av Lambertseter IF den 14. Feb 2018

Ref. innkallingen under så skal saksliste og saksdokumenter legges ut senest én uke før årsmøte. Ble lagt ut på hjemmesiden 07 mars: Saksliste og saksdokumenter.pdf

Revisors revisjonsberetning for 2017 ligger her: Revisjonsberetning 2017 Lambertseter Idrettsforening.pdf

Til medlemmene i Lambertseter IF

Oslo 14. februar 2018

Innkalling til årsmøte i Lambertseter IF

Hovedstyret innkaller herved til årsmøte i Lambertseter IF.

Årsmøtet avholdes onsdag 14. mars kl. 19:00 på klubbrommet i Lambertseter Flerbrukshall.

Saker som et medlem ønskes tatt opp på årsmøtet, må sendes hovedstyret senest 28. februar 2018 til post@lambertseterif.no

Saksliste og saksdokumenter vil bli gjort tilgjengelig for medlemmene senest én uke før årsmøtet på denne siden.

For å ha stemmerett må medlemmet ha fylt 15 år, vært medlem av idrettslaget i minst én måned, og ha oppfylt medlemforpliktelsene. Medlemmer under 15 år har møte- og forslagsrett.

Velkommen til årsmøte!

Her ligger også kopi av innkallingen: Innkalling til årsmøte i Lambertseter IF 2018.pdf

Styret i Lambertseter IF