Inntektsbringende billetter til Mesterfinalen på Ullevaal stadion til alle Lambertsetermedlemmer!

Postet av Lambertseter IF - Fotball den 11. Feb 2019

Nå har vi gleden av å, gjennom OBOS og Thon Hotell via Norges Fotballforbund, tilby alle i Lambertseter IF billetter til Mesterfinalen mellom Rosenborg - Molde 17. mars på Ullevaal Stadion!

Som Kvalitetsklubb får LIF av OBOS og Thon Hotell via Norges fotballforbund en unik mulighet til alle våre medlemmer, med familie. Dere får billetter til Mesterfinalen på Ullevaal stadion og LIF fotball tjener attpåtil penger på at dere drar på kampen. En vinn-vinn-situasjon.

Slik fungerer ordningen; LIF sender inn en felles bestilling til Ticketmaster og betaler 50 kr per billett. Per benyttede billett får LIF refundert 150 kr gjennom et sponsorat fra OBOS og Thon hotell. Dersom billettene ikke benyttes får LIF heller ikke utbetalt penger. Eneste forutsetningen vi har er derfor at dere benytter dere av billetten når dere har bestilt.

Informasjon om kampen:
 Mesterfinalen er den norske versjonen av det engelske Community Shield. Dvs det er en kamp mellom fjorårets serie- og cupvinner. I fjor var dette samme klubb og derfor er årets kamp mellom serievinner og serietoer i fjor, Rosenborg - Molde.

• Kampstart: 16:00, 17. mars
  • Sted: Ullevaal Stadion
  • Lag: Rosenborg - Molde

For å bestille gjør du følgende:

• Send epost til fotball@lambertseterif.no
  • Emnefelt: "Billetter Mesterfinalen"
  • Kontaktperson: Fullt navn, epostadresse, telefonnummer.
  • Hvilket lag dette er for. NB! Send bestilling for hele lag under ett.
  • Antall billetter du ønsker.
  • Bestillingsfrist 28. februar.

Henting av billetter:

• Mer informasjon sendes til alle billettinnehavere når kampen nærmer seg.

NB! Dersom du bestiller billett og ikke bruker den vil vi fakturere billettpris + gebyr.

Håper å se så mange LIFfolk på tribunen som mulig!