Pokalfangst for badmintonspillerne

Postet av Torbjørn Andersen den 19. Aug 2023

Badmintonsesongen for 2023/2024 er så vidt i gang. Munir Mohammad Ifzal og Asghar Mahmood fra Lambertseter IF Badminton gikk nylig til topps i double i en vennskapsturnering.

Turneringen ble arrangert av MASK som står for Mortensrud Aker Sportsklubb for de som ikke vet det. Turneringen de arrangerte var en vennskapsturnering som bestod av flere 14 danske lag og resten lag fra norske klubber (Lambertseter IF, MASK, Moss, Haugerud og Stovner).

Det ble spilt i klassene A og B. Klasse A hadde to puljer med fem pluss fem lag. Klasse B hadde tre puljer med 16 lag.

Det var i klasse B at Munir og Asghar gikk til topps. Vi gratulerer!

Nedenfor ser du bildet av vinnerne av klasse A: Rahil og Shakil fra United Badmintonklubb i Danmark.

Bildene i artikkelen. Foto: Privat