Serieoppsettet er kommet

Postet av Torbjørn Andersen den 15. Aug 2023

Kampoppsettet for Lambertseter IF håndball damer senior i 3. divisjon er publisert på Norges Håndballforbunds nettside.

Møter Bækkelaget og Nordstrand
Damene er satt opp i 3. divisjon kvinner avdeling1 sammen med 11 andre lag. De har følgende motstandere i sesongen 2023/2024:
Nordstrand2
Ullern
Bækkelaget
Gøy HK

Haslum
Njård
Kolbotn
Kjelsås2

Oslo-Studentenes IK2
Vestre Bærum LIL
BI Athletics

Åpner med hjemmekamp
Lambertseterdamene møter Kjelsås2 i første seriekamp i Lambertseter Flerbrukshall 12. september. Deretter blir det en tur til Sofiemyrhallen og Kolbotn i andre serierunde.

NB! Det kan bli endringer på kampoppsettet så følg med her (Norges Håndballforbund):

Slik finner du Lambertseter i kampoppsettet
Det er kanskje ikke så enkelt å finne fram for dem som ikke er kjent på Norges Håndballforbunds (NHF) sin nettside. Vi fikk følgende forklaring fra kommunikasjonsansvarlig Kirsten Birkeland i NHF:

«Aldersbestemt håndball og 3. divisjon og nedover er organisert i den enkelte region. Gå inn på Kampsøk på forsiden, så velger du region Øst i det øverste feltet, og da kommer 3. divisjon opp først. Lambertseter er i avdeling 1.

Om du ikke vet hvilken region klubben tilhører, kan du velge klubber og lag i stedet, og skrive inn klubbens navn og hvilken klasse man søker etter.

Terminlisten ligger under tabellen for den enkelte serie.

Bildene i artikkelen. Foto: Torbjørn Andersen og NHF