Hva koster dette?

Avgiften for en HEL sesong (aug/sept - juni) som inkluderer medlemskap til Lambertseter Idrettsforening og treningsavgift til allidretten er:

Kr 650,- for barn 1

Kr 350,- for barn 2 eller fler

Dette sendes ut på følgende måte:

Medlemskontingent kr 200,- per barn. Betales når dere som nytt medlem melder dere inn via https://medlemskap.nif.no/20826. Betalingen gjøres med kort eller Vipps. Er barnet allerede medlem, vil faktura bli sendt ut i januar.

Treningsavgiften faktureres per halvår - februar og september. Enkeltmedlem kr 225,- per halvår. Søsken 2, kr 75,- per halvår.

Hvordan melder jeg mitt barn på?

Påmelding gjøres via Min Idrett:  https://medlemskap.nif.no/20826   NB!  DET ER BARNET DU SKAL REGISTRERE SOM NY BRUKER.  Skriv inn barnets navn, adresse m.m., ditt tlf nr og epost adresse.

Vi har laget en enkel brukerveiledning som du gjerne kan titte på under veis og litt mer informasjon ligger også i vedlegget INNMELDING via minidrett.pdf

HUSK OGSÅ

Grunnet Covid-19 er det en del smittevernsregler som må følges. Alle barna er kjent med mye av dette gjennom barnehage og skole + at vi voksne skal bidra til at barna skal få trent.

Vi har derfor tatt i bruk appen SPOND.  Appen brukes til å bli invitert til treninger som også gir dere oversikt over hva for aktivitet som skal skje og hvor treningen skal foregå. Samtidig kan vi raskt gi ny og viktig informasjon og oppdateringer om det er endringer eller annen informasjon som må raskt ut.

Last ned appen, registrer ny bruker og her er det deg som foresatt du skal skrive navn og epost adresse til og lag passord. Neste steg, også fyll ut personalia på deg som foresatt (alt dette fordi barnet er under 18 år). Koden du skal søke opp er DXFXK  (store bokstaver)

På neste side velger du "jeg er foresatt", registrer inn barnets fornavn og barnets etternavn. NB skriv inn årstallet barnet er født etter etternavnet så vi får rask oversikt.  Vi får beskjed når du har registrert deg og gjør de nødvendige registreringer for at dere skal få invitasjon til treningene.

Noe jeg må huske på?

I perioder ønsker vi å ta bilder av barna under aktivitet. Dette for bruk i egen reklame. Vi ønsker derfor at dere logger dere inn igjen i Min Idrett når registreringen er gjennomført for å merke av under samtykkeerklæring om bilde tagning eller ikke.

Trenger du hjelp?
Har du spørsmål så ta kontakt med leder for allidretten Hilde Kronstrand Kvalvåg på telefon 41 46 46 21 eller per e-post allidrett@lambertseterif.no

Siden er oppdatert 27.04.2023