Lambertseter Idrettsforening selger følgende utstyr:

Hettegenser i rød eller blå farge, klikk HER for bilder og priser.

Treningsbag, klikk HER for bilder og priser.

Bestilling gjøres på mail til Hilde K. Kvalvåg på e-post adresse: faktura@lambertseterif.no eller på telefon 41464621 hvis det er noen spørsmål.

Trenningsdresser, klikk HER for bilder. Fotballen og friidretten håndterer bestillinger (samlet 1-2 ganger pr. år) og arrangerer i forkant prøvekvelder hvor det da er mulig å komme på klubbhuset for å prøve diverse størrelser. Ønsker man å bestille utenom felles bestillingene så tas dette med trener/lagleder som da sender bestillingen via ansvarlig i Fotballen/friidretten.

Vi selger også ut gamle produkter, klikk Gamle produkter.pdf  for å se på de aktuelle tilbudene. Her finner man også informasjon om hvordan disse kan bestilles.   NB! NB! - Hvit t-skjorte og blå genser er krysset ut på vedlegget MEN vi har litt igjen på lager og vi selger ut det vi har.

TA KONTAKT om dere ønsker å prøve produktene før dere bestiller.

VELKOMMEN!