God stemning under "Ferske smasher"

Postet av Torbjørn Andersen den 19. Okt 2024

Det var god stemning da Lambertseter IF Badminton arrangerte nybegynnerturneringen "Ferske smasher" i Lambertseter flerbrukshall.

Hovedbildet i artikkelen. Foto: Lambertseter IF Badminton/Khalil Akram

Det var påmeldt spillere fra 10 forskjellige klubber: Asker, Drøbak, Frøya, Haugerud, Klemetsrud, Lambertseter, Moss, Sangam, Strømmen og Vestre Aker.

Det var mange folk og god stemning i Lambertseter flerbrukshall. Foto: Lambertseter IF Badminton/Khalil Akram

Arrangørklubben Lambertseter IF Badminton stilte med flere frivillige fra egne rekker både i kiosken og som tellere av de ulike kampene. LIF Badminton ønsker å takke alle som stilte opp frivillig.

Det var stor aktivitet på alle badmintonbanene i hallen. Foto: Lambertseter IF Badminton/Khalil Akram

Både spillere, ledere og publikum virket som de koste seg under arrangementet. Det viktigste under "Ferske smasher" var ikke å vinne, men å få en god følelse på banen.

Roger Sagen, LIF badmintons leder, styrte sekretariatet. Foto: Lambertseter Badminton/Khalil Akram

Mange av spillerne stilte også opp i sin første turnering denne høstdagen. Det ble lagt ned solid innsats fra absolutt alle deltakerne.

Are Stavsetra og Khalil Akram stilte opp fra arrangørklubben. Foto: Torbjørn Andersen

Flere badmintonartikler:

Velkommen til "Ferske smasher" (LIFs nettside)

Norges beste tilbake som trener (LIFs nettside)

Velkommen til turnering på Lambertseter (LIFs nettside)

Badmintonsuksess på Hovseter (LIFs nettside)

Flere LIF-pokaler på Bygdøy (LIFs nettside)

Ble kurset av dansk landslagstrener (LIFs nettside)

Erle Marie Stavsetra hadde god kontroll i kiosken. Foto: Torbjørn Andersen