Dugnadsjobbing før treningsleir

Postet av Torbjørn Andersen den 13. Apr 2024

Lambertseter IF Håndball J13 skal på treningsleir til Danmark. I den forbindelse har de hatt flere dugnader. Nylig var de på Lambertseter senter for å arrangere lotteri.

Det var 10 håndballjenter som fordelte dagen mellom seg på senteret pluss foreldre.  De ble møtt av veldig mange positive mennesker på Lambertseter senter lørdag 13. april.

Lambertseter Håndball jenter 13 arrangerte lotteri på Lambertseter senter. Foto: Torbjørn Andersen

Treningsleiren de samler inn penger til arrangeres fra 24. til 27. juni i Hirtshals i Danmark. Der kan det også bli satt opp noen kamper mot lokale danske lag.

I forbindelse med innsamlingen har de deltatt på flere dugnader. Det har blant annet vært Panteaksjonen, loddsalg, kioskvakter i hallen og kaffesalg.

NB! Jentene skal også selge lodd på Lambertseter senter 4. mai.

Flere håndballkartikler:

Fin håndballdag på Lambertseter (LIFs nettside)

Velkommen til idrettshelg (LIFs nettside)

En god omgang ikke nok (LIFs nettside)

LIF-damene med oppvisning i forsvarsspill (LIFs nettside)

Håndballgruppa utvider seniortilbudet (LIFs nettside)