Årets nyheter fra Anton Sport

Postet av Torbjørn Andersen den 13. Mar 2024

Hoody i flere farger og ny kul bag. Det er nyhetene i LIFs klubbkolleksjon hos vår samarbeidspartner Anton Sport. I tillegg har de et stort utvalg av fotballsko og løpstøy.

Lambertseter IF (LIF) har skrevet en samarbeidsavtale med Craft/Anton Sport. De har butikk i tre etasjer på Lambertseter senter.

Stein Haakon Colling Westerbø viser fram den tøffe nye bagen. Foto: Torbjørn Andersen

20 prosent rabatt for LIF-medlemmer
Klubb-kolleksjonen som tilbys LIFs medlemmer består av mye av det samme som ble tilbudt i 2023. Medlemmer av LIF får 20 prosent rabatt på klubb-kolleksjonen som tilbys.

Sjekk: Brosjyren for 2023 finnes her (Lambertseter IFs nettside)

Av årets nyheter kan vi nevne at hoodyen (hettegenser) nå også finnes i blått og rødt. I tillegg er det kommet en ny kul treningsbag.

Det er stort utvalg i shortser, strømper og annet utstyr. Foto: Torbjørn Andersen

Det er egen LIF-vegg i butikken på øverste planet – opp rulletrappen når du kommer inn i butikken. Her er det også flere muligheter til å sikre seg fotballshorts og strømper med mer.

Løpstøyet som tilbys for menn. Foto: Torbjørn Andersen

Løpstøy og fotballsko
Det som også er verdt å nevne er at Craft/Anton Sport tilbyr trenings- og løpstøy for både damer og menn. Det er en egen vegg for damer og en for menn. Disse to veggene er på motsatt side i lokalet for LIF-veggen.

Løpstøyet som tilbys for damer. Foto: Torbjørn Andersen

I tillegg har Anton Sport nylig rigget til en hel vegg med fotballsko i underetasjen. Her er alt fra toppmodeller, som Neymar bruker, til mer rimelige modeller for barn og ungdommer.

LIFs kontaktperson foran den store fotballskoveggen. Foto: Torbjørn Andersen

Egen kontaktperson
Lambertseter IFs medlemmer har også fått en egen kontaktperson. Han heter Stein Haakon Colling Westerbø. E-post: haakon.westerboe@antonsport.no

Colling er til stede i butikken mandag til torsdag fra klokka 08.00.16.00 (butikken åpner 10.00) og fredager fra klokka 13.00-21.00.

Han forteller at øvrig personal også har fått god opplæring. De kan hjelpe til dersom han ikke er til stede når du kommer innom.

Toppmodellene i fotballsko. Foto: Torbjørn Andersen

NB! Alle varene fra klubb-kolleksjonen som ikke vises i butikken kan bestilles inn.