Nå blir det juniorlag i fotball

Postet av Torbjørn Andersen den 17. Jan 2024

Den kommende fotballsesongen etableres det et juniorlag i fotball i Lambertseter IF. De trenger flere spillere.

Stammen i laget vil bestå av G2007-spillerne fra 2023 og noen spillere fra 10. divisjonslaget til Lambertseter IF som fortsatt holder junioralder. I tillegg søker laget nå etter nye spillere.

Trener blir Mads Tvinnereim Horn, som også trente G2007-laget. Juniorlaget vil i hovedsak bestå av spillere fra 16-17 til 19 år.

Holder du også aldersgruppen er du velkommen. Er du tidligere Lambertseter-gutt og vil spille for klubben igjen, så er du også velkommen.

Juniorlaget skal ha treninger onsdager på Niffen og søndager i Manglerudhallen den nærmeste måneden. LIF har meldt på et 11-er lag til seriespillet starter.

Vil du spille for laget?
Kontakt: Mads Tvinnereim Horn, telefon 90 99 33 63

Bildene i artikkelen fra Norway Cup 2023 der G07-laget tok sølv. Foto: Torbjørn Andersen

NB! Ønsker ditt lag å bli omtalt på nettsidene til Lambertseter IF? Eller har du andre innspill til hva vi skal skrive om på nettsidene? Send en e-post til: media@lambertseterif.no