Får to hjemmekamper på rad

Postet av Torbjørn Andersen den 18. Feb 2024

Lambertseter IFs innebandylag topper 4. divisjon. Nå er det bestemt ny dato for den ene utsatte kampen – og den spilles i Lambertseter Flerbrukshall.

LIFs innebandyherrer leder 4. divisjon avdeling 02 etter så langt å ha vunnet fem kamper og spilt en uavgjort. Det betyr 16 poeng på tabellen.

Monolitten H3 har også 16 poeng, men de har to kamper mer spilt. BVH Verket har 15 poeng, men også de har to kamper mer spilt enn LIF-gutta.

Årsaken til at LIF-gutta har færre spilt kamper skyldes at de har hatt to avlyste kamper. Nå har den av de avlyste kampene fått ny dato:

Kampen mot Ski skal spilles søndag 25. februar klokka 18.00 på hjemmebane i Lambertseter Flerbrukshall.

Neste kamp deretter er satt opp 3. mars klokka 17.15 mot Østensjø 2. Den kampen spilles også i Lambertseter Flerbrukshall.

NB! Den utsatte kampen mot BVH Verket har foreløpig ikke fått nytt spilletidspunkt foreløpig.

Bildet i artikkelen. Foto: Torbjørn Andersen