Veldig fornøyd med håndballdagen

Postet av Torbjørn Andersen den 27. Jan 2024

Jenter 12- og jenter 13-lagene til Lambertseter IF Håndball spilte nylig to kamper hver i Lambertseter flerbrukshall. Trener Lars Haugen er fornøyd med håndballdagen.

27. januar var det invitert til håndballfest i Lambertseter flerbrukshall. Jenter 11-laget var først ut og deretter spilte J12- og J13-lagene.

Det var stor stemning på tribunene gjennom hele dagen. Folk så ut til å kose seg i Lambertseter flerbrukshall.

- Det har vært en kjempebra dag med masse bra spill. Det var kjempespennende i den første J13-kampen og jenter 12-laget vant begge sine to kamper. Alt i alt en veldig bra dag, sier trener Lars Haugen.

Jenter 13 2-laget vant en svært jevn og spennende kamp mot Spydeberg. Foto: Torbjørn Andersen

Jenter 12 og jenter 13-laget til LIF håndball trener sammen til vanlig, men de ble delt opp da LIF-håndball inviterte til håndballfest i Lambertseter flerbrukshall.

- Vi har trent mye på skuddteknikk den siste tiden. I tillegg har vi trent på ordentlig pådrag og rullespill. Jeg tenker ikke så veldig mye på resultater, og om jentene bommer litt spiller ingen rolle. Målet er å få til det vi trener på, sier Haugen.

Jenter 12 1-laget slo Hasle/Løren 19-11 og Vålerenga rød 27-18. Jenter 13 2-laget slo Spydeberg 15-14 i en svært jevn og spennende kamp. De tapte 13-15 mot Nesodden 2.

Jenter 12-jentene spilte veldig god håndball. Foto: Torbjørn Andersen