Futsalgutta imponerte mot Stovner

Postet av Torbjørn Andersen den 6. Jan 2024

Lambertseter IFs A-lag i futsal viste sterk moral og sikret seg seier mot Stovner. Mot serieleder OSI ble det spennende.

- Kampen mot Stovner var virkelig en test for oss, siden vi lå under med tre mål etter bare sju minutter spilt. Men vi viste stor karakter, og klarte å hente oss inn igjen for å sikre alle tre poengene. Det var en imponerende prestasjon fra laget. Det viser vår evne til å slå tilbake selv når vi er i en vanskelig situasjon, sier spillende trener Mohammed Lahchaychi.

Kampen mot serieleder OSI ble spennende.

- Det var virkelig uflaks at vi ikke klarte å utvide ledelsen flere ganger på stillingen 2-1 til oss. Vi hadde flere gode muligheter, men ballen ville bare ikke inn. Likevel var det en god kamp fra vår side, og vi viste at vi kan konkurrere med serielederne, sier Lahchaychi.

Sluttresultatet ble tap med 2-3.

Laget til LIF er sikre på at de vil klatre på tabellen senere i sesongen.

- Vi er fast bestemt på å snu denne trenden og klatre oppover på tabellen. Vi har troen på vårt lag og ferdigheter, og vi vil jobbe hardt for å klare det. Vi er sikre på at vi vil komme tilbake sterkere og gjør det bra i de gjenstående kampene, sier Mohammed Lahchaychi.

Bildene i artikkelen. Foto: Lambertseter IF Futsal