Norway Cup-oppfordring fra LIF

Postet av Torbjørn Andersen den 4. Jan 2024

Lambertseter IF (LIF) har så langt meldt på tre lag til Norway Cup i håndball 2024. LIF oppfordrer andre klubber og lag til å melde seg på til turneringen.

- Lambertseter IF Håndball er klare til å benytte Lambertseter flerbrukshall også under Norway Cup 2024. Vi håper at mange lag melder seg på til håndballens Norway Cup, sier Gøril Kristoffersen i Lambertseter IFs håndballgruppe.

Håndballen var tilbake i Norway Cup 2023 etter mange års fravær. Lambertseter IF var medarrangør. Klubben ser fram til å være medarrangør av turneringen også i 2024.

- Lambertseter IF Håndball hadde mange gode opplevelser gjennom å være medarrangør av Norway Cup 2023 i håndball. Vi hadde også to deltakende lag som hadde det veldig moro under håndballturneringen, sier Kristoffersen.

LIF har så langt meldt på tre lag til håndballfesten 2024. Lagene LIF har meldt på så langt er J11 (født  2013), J 13 (født 2011) og J 14 (født 2010). Det kan bli flere.

Alle bildene i artikkelen. Foto: Torbjørn Andersen