Velkommen til håndballfest 7. januar

Postet av Torbjørn Andersen den 26. Des 2023

Det er duket for håndballfest i Lambertseter flerbrukshall 7. januar. Fire kamper skal spilles med LIF-lag. Flere andre LIF-lag spiller også i andre idrettshaller samme dato.

Kampene som spilles 7. januar i Lambertseter flerbrukshall:
Klokka 11.00: J11: Lambertseter blå møter Klemetsrud rød
Klokka 12.00: J13: Lambertseter 1-laget møter Torp 2
Klokka 13.00: J11: Lambertseter blå møter Ammerud blå
Klokka 14.00: J13: Lambertseter 1-laget møter Eidsberg HK

J13 1-laget gikk ubeseiret gjennom grunnserien. Foto: Torbjørn Andersen

J13 1-laget gleder seg
J13 1-laget til Lambertseter IF Håndball er klare for A-sluttspill på nivå to. Laget åpner med kamper mot Torp 2 klokka 12.00 og Eidsberg HK klokka 14.00 i Lambertseter flerbrukshall 7. januar. Laget gleder seg til å spille foran hjemmepublikummet.

- Det blir spennende å se hvordan vi står i forhold til motstanderne. Det er gode lag vi møter. Vi håper at vi fortsetter der vi slapp, og at jentene spiller like bra og konsentrert. Jeg håper også at vi klarer å vinne jevne kamper og hente oss inn igjen om vi havner under, sier Lars Haugen, trener for jenter 13 1-laget.

De øvrige lagene i A-sluttspillet:
Bækkelaget 2
Ellingsrud IL 3
Fjellhammer 3
Frogner
Gjerdrum
Nordstrand 2
Vestby 2
Vestre Bærum LIL 2

J11-laget gleder seg til å spille på hjemmebane. Foto: Torbjørn Andersen

- Håper på god stemning
Jenter 11-laget til LIF skal også spille på hjemmebane i Lambertseter flerbrukshall 7. januar. De møter Klemetsrud rød klokka 11.00 og Ammerud blå klokka 13.00.

Jentene gleder seg til å spille på hjemmebane.

- Vi håper på god stemning og mange gode håndballopplevelser, sier Maria Joramo, som er trener for J11-laget.

De andre J13-lagene spiller også
Lambertseter J13 2-laget spiller også kamp 7. januar. De skal til Bækkelagshallen for å møte Bækkelaget 3. Kampstart er klokka 13.45.

Lambertseter J13 3-laget spiller mot Holmlia klokka 13.50 den 7. januar. Kampen spilles i Holmlia idrettshall.

Damelaget møter Kjelsås. Foto: Torbjørn Andersen

Damelaget møter Kjelsås
Damelaget i 3. divisjon møter Kjelsås 2 i sin neste kamp. Den kampen spilles også 7. januar. Kampen spilles i Kjelsåshallen og avkast er klokka 19.00.

Per Lies LIF-lag ligger på en femteplass på tabellen så langt i sesongen. De har seks seire og fire tap og totalt 12 poeng. Kjelsås har sanket inn ni poeng på sine 10 første kamper med fire seire, en uavgjort kamp og ett tap.

NB! Gutter 11-laget spiller sin neste kamp 6. januar klokka 12.00 i Frogner idrettspark. Motstander er Frogner Gul.

Bildene i artikkelen. Foto: Torbjørn Andersen