Begge innebandylagene vant

Postet av Torbjørn Andersen den 17. Des 2023

Lambertseter IF innebandys lag i 4. divisjon slo Monolitten H3 8-4 på hjemmebane. Andrelaget i 5. divisjon vant også sin kamp.

Etter en svært målrik første omgang stod det 3-3 i Lambertseter flerbrukshall mellom LIF og Monolitten. Thomas Aspelund, Martin Ekholdt McAdam og Marius Bøkestad scoret LIFs mål.

Topper tabellen i 4. divisjon
Fredrik Elis Lundqvist scoret i andre omgang, men gjestene utliknet til 4-4. I siste omgang var hjemmelaget best og scoret fire ganger. Jørn Nordbø Pettersen scoret to og Thomas Aspelund scoret to. Dermed vant LIF 8-4 til slutt.

Lambertseters førstelag topper tabellen i 4. divsijon etter å ha spilt fem kamper. De har fire seire og en uavgjort kamp.

Andrelaget slo Fagerstrand 2
Etter førstelagets kamp var det duket for andrelaget i 5. divisjon. De spilte mot Fagerstrand 2. Det ble seier også for LIFs andrelag. De vant kampen 7-3.

Fredrik Elis Lundquist ble den store LIF-spilleren med tre scoringer. Lambertseters andrelag er bokført med to seire og tre tap etter fem kamper.

Bildet i artikkelen. Arkivfoto: LIF Innebandy