Her er LIF-guttas nye låt

Postet av Torbjørn Andersen den 30. Nov 2023

Lambertseters A-lag i fotball rykket opp fra 5. til 4. divisjon høsten 2023. Det er det flere som vil bidra til at blir en suksess.

Nå er det børstet støv av en gammel Lambertseter klassiker.«Vi tar det (Lambertseter Anthem)» er en klassiker fra Lambertseter-miljøet. Låta er skrevet rundt 2006/2007. De som står bak er: Di3 (Chris Giller, Shaun Schjelle og Rune Bekken) og Vinzy V (Nico og Vinz).

- Med Lambertseters A-lag på vei oppover er det blåst nytt liv i låta. Vi var vel 17-19 år da låta ble skrevet opprinnelig. Den handler jo om Lambertseter og den energien vi representerte på den tiden, og er absolutt en hyllest til nabolaget og stedet som oppdro oss, sier Chris Giller og fortsetter:

- At den nå blir spilt før kampstart for å fyre opp gutta før match, er jo en ære for en Lambern-gutt. Det er jo her den hører hjemme, sier Giller.

Sangen er fra før Spotify, og før ble jo musikk spredd fra brenne-cd og mp3-spillere.

- Låta er rotet frem fra noen gamle harddisker for å igjen bli pumpa på Lambertseter Stadion! Lambo for alltid, sier Chris Giller.

Her kan du høre låta (mp3-fil)

Vi Tar Det (Lambertseter Anthem).mp3

Her kan du også høre låta (You Tube)

Bildet i artikkelen. Foto: Lambertseter A-lag.