Avsluttet sesongen med seier

Postet av Torbjørn Andersen den 24. Okt 2023

G16-laget i fotball avsluttet sesongen med seier 4-2 over Kolbotn2. Nå venter snart en årsavslutning for spillerne.

Siste seriekamp for Norway Cup-sølvvinnerne ble spilt 23. oktober på Lambertseter stadion. Det ble en veldig morsom og flott avslutning av sesongen.

Nikolai Holm Jensen sendte Kolbotn-laget i føringen allerede etter to minutters spill. Thomas Holsæther utliknet til 1-1. Anton Cornelius Arlo Prøven ordnet 2-1 for LIF. Nicolas Evenhus Nunez utliknet til 2-2.

Deretter fastsatte LIF-gutta sluttresultatet til 4-2 med scoringer av Younes Asus og Omar Hussain.

- Vi har nådd en milepæl nå og fullført sesongen. Hva som skjer videre har vi ikke landet foreløpig, sier Erik Holsæther.

Det som er landet er at det blir en sesongavslutning.

- Vi skal mimre litt i fra året som har gått og kanskje lansere noen planer for de som ønsker å spille fotball videre, sier Holsæther.

SE FEIRINGEN ETTER KOLBOTN-SEIEREN (LIF på Instagram)

Bildet i artikkelen. Foto: G16-laget/Privat