- Kommer til å drømme om den

Postet av Torbjørn Andersen den 28. Sep 2023

På stillingen 3-3 fikk Magnus Nyborg en gedigen sjanse men han klarte å sette den utenfor. Når LIF-gutta også fikk et mål, muligens feilaktig, annullert for offside så endte det 4-4 mot Jusstudentenes.

- Jeg kommer til å drømme om den og å tenke lenge på den, sier Magnus Nyborg om den misbrukte sjansen på stillingen 3-3.

Han vil ikke uttale seg om scoringen som ble annullert for offside på stillingen 3-3. Den virket noe tvilsom men det ble blåst en offside.

- Ingen kommentar, sier Magnus Nyborg.

Da gikk det som det pleier å gjøre i fotball, hjemmelaget scoret og tok ledelsen 4-3 med Gabriel Sandbugt i det 89. spilleminuttet. Heldigvis for LIF-gutta klarte de å krige seg til 4-4 og uavgjort rett før dommeren blåste i fløyta for full tid.

- De spilte god fotball og er trolig det beste laget vi har møtt i år. Vi matchet dem på dueller og innsats. Det er gøy å spille mot gode lag, sier Nyborg.

Lambertseter-laget ramlet en plass ned på tabellen, men er bare ett poeng bak Furuset på opprykksplass.

- Uavgjort er alt i alt et greit resultat for oss slik kampen utviklet seg, sier Nyborg.

Lambertseter-gutta stoppet dermed seiersrekken på syv på rad. De møter Frigg 2 i neste kamp 4. oktober klokka 20.15 på Lambertseter stadion. Her bør publikum kjenne sin besøkelsestid fordi LIF-gutta trenger støtte i opprykkskampen.

Bildene i artikkelen. Foto: Torbjørn Andersen