Åpnet med to seire

Postet av Torbjørn Andersen den 24. Sep 2023

Det er plass til flere spillere på J11-laget til Lambertseter IF. Kjenner du noen som vil spille for laget er det bare å ta kontakt med håndballgruppa.

Det er ikke bare damelaget til Lambertseter IF håndball som imponerer. J11-laget sesongåpnet med to seire på hjemmebane. Klemetsrud Rød ble slått 10-7 og Sinsen-Refstad blå slått 9-8 i Lambertseter Flerbrukshall 24. september. Jentene spilte sine kamper før og etter damelagets match.

- Det er totalt 13 spillere på laget og det er alltid plass til flere, sier trener Maria Joramo.

Flere av spillerne har spilt sammen siden første klasse og nå går de i 6. klasse. Det er spillere fra fire forskjellige skoler: Lambertseter, Karlsrud, Munkerud og Manglerud.

- Målet for sesongen er å utvikle spillerne og ha det gøy. Vi skal utvikle samholdet i gjengen og har også planer om en overnattingscup etter hvert utover i sesongen, sier Maria Joramo.

Bildet i artikkelen. Foto: Torbjørn Andersen