Bli en del av idrettsfellesskapet?

Postet av Torbjørn Andersen den 12. Sep 2023

Kjenner du noen som ønsker å bli en del av det unike idrettsfelleskapet vi kan tilby? Nå er Lambertseter IF (LIF) på jakt etter nye sponsorer og samarbeidspartnere.

Vi i LIF ønsker at flest mulig barn og unge skal få være med og oppleve idrettsglede og mestring. Slik legges grunnlaget for et aktivt og sunt liv! Vi ønsker også å tilrettelegge for voksne slik at LIF blir et idrettslag for hele livet.

Raus, inkluderende og utviklende
LIF ble stiftet 10. april 1945 under navnet Høgda Idrettsforening. I 1952 skiftet vi navn til dagens. Vi har cirka 1000 medlemmer fordelt på idrettsgrenene: allidrett, badminton, fotball, friidrett håndball og innebandy.

Idrettslagets visjon er «Lagånd i fokus» og verdigrunnlaget er «Raus, inkluderende og utviklende». Hos oss skal alle føle seg hjemme uansett hudfarge, religion og seksualitet.

Som «Nabolagsklubb» har LIF fokus på å holde kostnadene for deltakelse nede. Personlig økonomi skal ikke være til hinder for deltakelse. Vi samarbeider også tett med skoler, bydelen og samfunnet rundt oss.

Kåret til «Årets idrettslag i Oslo»
Under en markering 20. april 2023 ble vi kåret til «Årets idrettslag i Oslo». Dette er vi fryktelig stolte av. I Oslo idrettskrets sin begrunnelse legges det vekt på vår evne til å skape et godt fellesskap der alle opplever et trygt miljø.

«Med sterke verdier, god drift og med en solid posisjon i eget nærmiljø er Lambertseter IF en verdig vinner av prisen som årets idrettslag», heter det i begrunnelsen.

Lambertseter idrettspark består av fotballbaner, stadion for friidrett, en flerbrukshall, og en idrettslekeplass. Om vinteren legges det naturis på deler av anlegget. Alle våre aktiviteter foregår på våre ulike arenaer samt noe aktivitet i gymsaler på lokale skoler.

Kontakt oss gjerne
Du og din bedrift kan nå bli en del av dette unike fellesskapet. Kontakt oss gjerne for en uforpliktende samtale om hva vi kan tilby deg og din bedrift.

Klubben har satt ned et sponsorutvalg der medlemmene kan kontaktes for uforpliktende samtaler. Medlemmene av sponsorutvalget er:

Gøril Kristoffersen – 47 17 46 67
Lars Haugen – 92 61 96 06