Slik finner du ditt håndballag

Postet av Torbjørn Andersen den 2. Sep 2023

Håndballsesongen 2023/2024 nærmer seg. Det betyr mange kamper og mye moro. Men hvordan finner du ditt lags kampoppsett? Her er svaret.

Det er kanskje ikke så enkelt å finne fram for dem som ikke er kjent på Norges Håndballforbunds (NHF) sin nettside

Aldersbestemt håndball og 3. divisjon og nedover er organisert i den enkelte region. Gå inn på Kampsøk på forsiden. Da får du opp denne forsiden:

Skal du for eksempel finne kvinnelaget for senior i 3. dvisjon så velger du region Øst i det øverste feltet, og da kommer 3. divisjon opp først. Lambertseters seniorlag er i avdeling 1.

Slik finner du barne- og ungdomslagene
Leter du etter noen av de andre Lambertseter IF-lagene? Da kan du bare huke av fanen "Klubber og lag" og skrive inn "Lambertseter IF". Da får du opp dette bildet:

Så velger du LAG og finner ditt lag.

Slik finner du fram videre
Du vil først komme til tabellen for turneringen. Der kan du legge inn en stjerne helt til høyre, da vil denne turneringen vil komme øverst i søket ditt neste gang du søker. Har du valgt et lag eller en turnering som favoritt og vil fjerne den, klikker du bare på stjernen en gang til.

Under tabellen finner du oversikt over kampene, både siste kamper, dagens, kommende kamper og hele terminlisten og statistikk for denne turneringen.

Nederst på denne siden finner du også "dagbøkene": Klubbdagbok, Banedagbok, Arrangørdagbok, Dommerdagbok, oversikt over haller og dommere osv.

Synes du dette var vanskelig? I tilfelle kan du bare følge lenken her:

Her er kampoppsettene for alle Lambertseter IF-lagene (Norges Håndballforbund)

Bildet i artikkelen. Foto: Torbjørn Andersen