Trenere søkes til Lambertseter Friidrett!

Postet av Torbjørn Andersen den 31. Aug 2023

Lambertseter IF friidrett søker trenere for barn og ungdom.

🏃‍♀️ Bli med på laget: Lambertseter Friidrett søker engasjerte trenere for barn og ungdom!

🎖 Lambertseter IF er mer enn bare en klubb; det er et fellesskap med en rik historie i norsk friidrett. Gjennom årene har våre utøvere sanket både nasjonale og internasjonale mesterskapsmedaljer.

🌱 Voksende interesse blant de unge
Interessen for friidrett vokser, spesielt blant barn og ungdom, og vi ønsker å tilby dem det beste mulige sportslige tilbudet. For å gjøre dette, er vi på utkikk etter dedikerte trenere som kan bli en del av vårt team. Nå kan DU være med og forme fremtidens friidrettsutøvere.

🎯 Hva ser vi etter?
Vi ser etter trenere som er engasjerte og har en genuin interesse for friidrett. Du er gjerne ung og har nye tanker for hvordan vi kan løfte friidretten til nye høyder. Enten du er en spesialist innen løp, hopp og kast, eller en allsidig entusiast som kan gjøre idrett til en leken glede for de minste, har vi plass til deg.

💼 Betingelser
Trenere vil bli lønnet etter egne takster, og tilbys trenerkurs i friidrett. Vi krever politiattest for alle våre trenere.

📝 Er du den vi leter etter?
Hvis du er klar for å engasjere deg i et meningsfylt arbeid og bidra til å styrke vårt friidrettsmiljø, vil vi gjerne høre fra deg.

Meld din interesse i dag for å bli en del av Lambertseter IFs friidrettsteam!

Ta kontakt med Martin Blekkerud.
Mobil: 932 55 000 eller
e-post: martin.blekkerud@gmail.com