LIFs nye kretsdommer

Postet av Torbjørn Andersen den 21. Aug 2023

Hun har spilt fotball i Lambertseter IF (LIF) siden hun var liten. De siste fire årene har hun vært dommer. Tirsdag 22. august debuterer Tina Carita Aarsand som kretsdommer.

- Jeg har dømt fotball i cirka fire år nå. Det jeg liker best med dømmingen er at jeg får guide spillerne, sier Tina Carita Aarsand.

Hun har vært trofast til Lambertseter IF helt siden hun var liten.

- Jeg startet med fotball da jeg var fire år og vært trofast i klubben siden den gangen, sier Tina Carita.

For fire år siden ble hun dommer. Nå er hun blitt kretsdommer og dømmer sin første kretskamp mellom Grei og Årvoll tirsdag 22. august.

- Det å være kretsdommer betyr at jeg får dømme kamper mellom andre klubber i Oslo. Jeg får dømme for NFF, sier Tina Carita Aarsand.

NB! Ønsker du å dømme for Lambertseter IF? Ta gjerne kontakt med fotballgruppa på e-post: fotball@lambertseterif.no

Bildet i artikkelen. Foto: Torbjørn Andersen