Lover grillfest i hagen uansett resultat

Postet av Torbjørn Andersen den 1. Aug 2023

Rosie Kronstad lover grillfest i hagen etter siste Norway Cup-kamp er ferdigspilt for G13-laget. Her er en oppsummeringssak for fotball-lagene til Lambertseter IF.

G13-laget tapte sin tredje kamp i turneringens gruppespill tirsdag 1. august. De er uansett videre til B-sluttspillet onsdag 2. august. Det var Molde som ble for sterke i den tredje gruppespillkampen.

- Vi har møtt tre gode lag så det er ikke overraskende at vi taper. Uansett hvordan det går i resten av turneringen lover jeg grillfest i hagen min etter siste spilte kamp. Det er en tradisjon og grillfesten er for både spillere, foreldre og søsken, sier Rosie Kronstad.

Når grillfesten blir, er foreløpig litt usikkert siden laget fortsatt henger med i turneringen. De skal møte Reinen Idrettslag klokka 09.40 på bane 05FU9. Den banen ligger på Furuset. Vinner laget den kampen blir det nye kamper i B-sluttspillet enten senere onsdag 2. august eller torsdag 3. august.

Følg G13-laget her (Norway Cups nettside)

Gutter 12-laget har to seire og to tap
Gutter12-laget har vunnet to og tapt to kamper i turneringen så langt.
Du kan lese mer om guttene her (Lambertseters nettside)

Gutter 16-laget er videre til A-sluttspill
Laget er videre til A-sluttspill etter 3-0 seier mot Porsanger.
Her kan du lese reportasje om lagets siste kamp (Lambertseters nettside)

Alle samarbeidslagene tapte
Samarbeidslaget mellom Bøler/Lambertseter/Rask i klasse jenter 14 tapte 0-1 mot Kopervik. Samarbeidslaget spiller sin neste kamp på Frigg-feltet klokka 09.40 onsdag 2. august.

Samarbeidslaget mellom LIF/RASK/BIF i klasse jenter16 7-er tapte 0-3 mot Ørnes. De spiller sin neste kamp, åttendelsfinale i B-sluttspillet, på Ekebergsletta klokka 16.00 onsdag 2. august.

Samarbeidslaget mellom RASK/LIF/BIF i jenter17 11-er tapte 0-1 mot Utleira1. De spiller sin neste kamp, åttendelsfinale i B-sluttspillet, klokka 12.15 på 34EK11 på Ekebergsletta.

Følg samarbeidslaget J14 her (Norway Cup)

Følg samarbeidslaget J16 7-er her (Norway Cup)

Følg samarbeidslaget J17 her (Norway Cup)

Bildene i artikkelen. Foto: Lambertseter IF, Rosie Kronstad, Synne Strand Mugaas og Torbjørn Andersen