Velkommen til Norway Cup

Postet av Torbjørn Andersen den 24. Jul 2023

Lambertseter IF ønsker velkommen til Norway Cup 2023. Her er informasjon både til våre gjester og til våre egne lag.

Nytt av året er at det skal arrangeres Norway Cup i både fotball og håndball. Det vil bli spilt kamper på begge fotballbanene til Lambertseter IF og håndball i Lambertseter Flerbrukshall.

Vi ønsker også alle våre gjester hjertelig velkommen og lykke til i turneringene. Lambertseter IF stiller med lag i både fotball- og håndballturneringen. Vi ønsker dem lykke til.

Oversikt over Lambertseter-området (PDF-versjon som kan lastes ned fra Norway Cups nettsider)

Oversikt over Lambertseter-området (Google Maps)

Norway Cup fotball
Det skal spilles fotball på to baner på Lambertseter. De to er merket følgende i Norway Cup. Klikker du på lenkene finner du kampoppsettene på de respektive banene. Husk at det kan bli endringer!

Bane 1 LA11 (Norway Cup)

Bane 2 LA9 (Norway Cup)

I fotballturneringen stiller Lambertseter IF med 13 lag. Klubben har tre lag i 3v3 turneringen og 6 lag i 5v5-turneringen. Klubbens lag er:
Lambertseter IF Boys 6 3v3
Lambertseter IF Boys 6 3v3 Spider
Lambertseter IF Boys 7 3v3 Dragoon
Lambertseter IF Boys 8 5v5 Blå
Lambertseter IF Boys 8 5v5 Hvit
Lambertseter IF Girls 8 5v5
Lambertseter IF Boys 9 5v5 Panters
Lambertseter IF Boys 10 5v5 LIF-blå
Lambertseter IF Boys 10 5v5 LIF-hvit

I tillegg stiller Lambertseter IF med følgende lag:
Lambertseter IF Boys 12-9 LIF-hvit
Lambertseter IF Boys 13 The Vikings
Lambertseter IF Boys 15/16 – 7aside
Lambertseter IF Girls 15/16 – 7side (LIF, RASK, BIF)

Lambertseter-lagenes kamper i fotballturneringen finner du her (Norway Cup)

Norway Cup håndball
Det skal spilles mange håndballkamper i Lambertseter Flerbrukshall under Norway Cup.

Kampene som skal spilles i flerbrukshallen finner du her (Norway Cup)
Husk at det kan bli endringer!

Lambertseter IF stiller med to lag i håndballturneringen. De to er:
Lambertseter IF J 13 1
Lambertseter IF J 13 2

Lambertseter-lagenes kamper i håndballturneringen finner du her (Norway Cup)

Slik finner du fram
Lambertseter ligger i Oslo og du finner området på Google Maps her.

I år kan du forhåndskjøpe parkeringsbilletter. Det er kun mulig å kjøpe billetter elektronisk for parkering ved Ekebergsletta og fotballturneringens medarrangører.

Parkeringsbillettene til Lambertseter-anlegget kjøpes digitalt og så scannes det på arenaen. Denne billetten kan brukes ved LIF-anlegget, ved Ekeberg og ved alle andre arenaer som er medarrangør av Norway Cup.

Her kan du kjøpe parkeringsbilletten (Norway Cups nettsider)

Reis kollektivt med t-banen
Det er også mulig å reise kollektivt til Lambertseter. Det tar cirka 20 minutter med t-banen fra Oslo sentrum til Lambertseter:

* Du kan reise med T-banens linje 1 eller 4 retning Bergkrystallen. Gå av på Lambertseter stasjon og så er det cirka seks minutter å gå til hallen/banene.

* Du kan også ta deg til Lambertseter med buss nummer 79. Gå av på Lambertseter senter-stoppet og så er det fem minutter å gå til banene/hallen.

* Til Ekebergsletta settes det opp ekstra busser. samt at det henvises til linje 13 og 19 på trikken, som har nærmeste holdeplass Jomfrubråten/Sportsplassen. Utover det er det Brattlikollen som er nærmeste holdeplass på t-banen.

NB! Alle deltakere som har kjøpt deltakerkort av Norway Cup har kollektivbilletten inkludert i deltakeravgiften. Last ned Ruter-appen her

Bildene i artikkelen. Foto. Lambertseter IF og Torbjørn Andersen