Flere gode LIF-resultater

Postet av Torbjørn Andersen den 13. Jun 2023

Seniorfotball-lagene til Lambertseter IF (LIF) er godt i gang med sesongen. Det er spennende og har vært levert flere gode resultater. I 10. divisjon topper LIF tabellen.

Møter Furuset på hjemmebane
I 5. divisjon avdeling 2 finner vi Lambertseters A-lag for herrer. De ligger på en sjetteplass på tabellen med 13 poeng etter åtte spilte kamper. Det er jevnt og bare ett fattig poeng som skiller opp til Nesodden, som i skrivende stund ligger på andreplass. Lambertseter møter Furuset på hjemmebane 14. juni klokka 20.15 i sin neste kamp.

Damelaget på syvendeplass
I 5. divisjon avdeling 2 for damer finner vi et sammenslåingslag mellom Lambertseter/RASK/BIF. De ligger på syvendeplass på tabellen med syv poeng på åtte spilte kamper. Lagets neste kamp er borte mot Kolbotn3 den 22. juni klokka 18.30 på Sofiemyr stadion.

Tabell og resultater (fotball.no)

Topper 10. divisjon
 - Vi har to 10. divisjonslag. Ett lag der alle skal spille like mye og et lag der de beste fra 10. divisjonslaget, pluss de som sitter på benken i 5. divisjon og de beste fra G16-laget skal spille, sier Espen Dorg, som er trener for 10. divisjonslagene.

I 10. divisjon avdeling 2 finner vi Lambertseter2 for herrer. De topper tabellen etter 15 poeng på syv spilte kamper. Deres neste kamp er mot Røa3 på Røa kunstgress 16. juni klokka 20.15.

Tabell og resultater (Fotball.no)

I 10. divisjon avdeling 1 finner vi Lambertseter3 for herrer. De ligger på en syvendeplass med tre poeng på seks spilte kamper. Laget møter HSIL2 på hjemmebane den 15. juni klokka 20.15.

Bildet i artikkelen. Foto: Lambertseter A-lag på Instagram

Relatert artikkel:

Seniorfotballen ruller igjen (Lambertseter IF)