Burgersjefene fikk det travelt

Postet av Torbjørn Andersen den 29. Jul 2024

Burgersjefene på Lambertseter fikk det travelt under Norway Cup. Aksla IL ville nemlig avslutte dagen med hamburgere til hele laget!

Hovedbildet i artikkelen. Foto: Torbjørn Andersen

- Gutta måtte få i seg noe mat før vi reiste hjem, sier lagleder Hallstein Vemøy.

Burgersjefene på Lambertseter fikk litt å gjøre nylig. Foto: Torbjørn Andersen

Så langt under turneringen har G14-laget til Aksla IL hatt to tap. Det ble først tap 0-2 mot Frigg Oslo og deretter tap 1-3 mot Øygarden.

- Det er god stemning i laget til tross for to strake tap. Vi møter Kopervik i vår neste kamp, sier Vemøy.

Gutta smilte godt da de fikk servert hamburgere. Foto: Torbjørn Andersen

De er førstereis til Norway Cup og har jobbet mye dugnad for å å muligheten til å reise til turneringen. I tillegg blir det sosiale aktiviteter i løpet av de første dagene i Oslo under turneringen.

- Vi har badet i Nøklevann og gjort mye annet. Senere i uka skal vi på laserspillingen på Megazone, sier laglederen.