Spillerprofil: Espen Frydenlund

Postet av Senior Herrer 11'er den 5. Mar 2018

Jeg debuterte på VSK A-lag i 1987!
Spilte først på småguttelaget - så ble det spill videre for guttelaget/ juniorlaget . Jeg er opprinnelig fra Furuset , men Furuset hadde ikke noe lag den gangen - så jeg begynte da å spille for Veitvet SK!
I 1991dro jeg fra VSK til Bækkelaget SK i 2. Div, Og spilte 2 sesonger der( høyre kant og midtstopper), jeg fikk mitt første barn i 1993, og måtte gi meg i Bækkelaget og prioritere papparollen😊- så ble det spill for VSK igjen frem mot 1996/1997 sesongen hvor jeg spilte i Grorud- deretter ble det VSK igjen , før jeg spilte for Klemetsrud i sesongen  2000/og halve 2001,og etter en skade så ble det videre spill for VSK igjen 😊⚽️‼️
Har alltid hatt lidenskap for Veitvet SK🔰♥️‼️
Vi rykket opp til 4. Div. for noen år tilbake med VSK- jeg var litt som poteten , og spilte på flere plasser på banen - tror jeg passet best inn som midtstopper ,og spilte midtstopper i flere sesonger .Var nok en spiller hvor folk husker meg som en som aldri trakk seg i en duell🤭‼️👊⚽️.

Jeg er jo blitt litt eldre enn de gutta på A-laget, men liker å trene sammen med gutta der’ -spiller på 7’erlaget denne sesongen -og håper kroppen holder 🙏😃.