- Sosialt på fotballcamp

Postet av Torbjørn Andersen den 1. Okt 2024

De vi møtte på Lambertseter IF fotball sin camp i høstferien så ut til å kose seg.

Hovedbildet i artikkelen. Foto: Torbjørn Andersen

Fotballcampen varer fra 30. september til 4. oktober. Lambertseter IF stiller med trenere fra flere av sine lag fra A-lag til breddelag. Det arrangeres fra klokka 09.00-15.00 hver dag, og deltakerne får servert god mat.

Trives på fotballcamp
Vilmer, Romeo og Julian er alle tre 14 år og forteller at de koser seg på fotballcampen. Vilmer er venstre back til vanlig. Romeo er høyreback og Julian venstre ving. Guttene har det gøy på fotballcampen.

- Dette er veldig sosialt, sier Julian.

Vilmer, Romeo og Julian trives på fotballcamp. Foto: Torbjørn Andersen

- Morsomt. Det er interessant og mange gode økter, sier Vilmer.

Begge de to førstnevnte spiller til vanlig for Nordstrand IF, men har spilt i Lambertseter IF tidligere. Romeo på sin side spiller for LIFs G2010-lag.

- Jeg trives veldig godt på fotballcampen, sier han.

Gabriel og Edvardas er med på fotballcamp. Foto: Torbjørn Andersen

- Skuddtrening er gøy
Edvardas (11) og Gabriel (9) trives også på fotballcamp.

- Det går bra å være sammen med de eldre guttene. For min del er skuddtrening og det å spille det som er mest gøy, sier Edvardas, som har Arsenal som sitt favorittlag.

For de som leser dette og vil være med på fotballcamp er det fortsatt mulighet til å melde seg på de siste dagene.

Det gjør du ved å sende melding i Spond. Koden er: KOJFQ. Campen er gratis for LIFs medlemmer, og også åpen for medlemmer i andre klubber.

Flere fotballartikler:

Klare for 1. divisjon (LIFs nettside)

LIF-barn var eliteseriemaskotter (LIFs nettside)