LIF får 100 000 kroner i grasrotandel

Postet av Torbjørn Andersen den 11. Mai 2023

Grasrotandelen fra Norsk Tipping er en viktig inntektskilde for Lambertseter IF. Til nå i år har de 337 grasrotgiverne støttet klubben med over 100 000 kroner.

- Vi er svært takknemlige for denne støtten og håper at flere vil bidra. Pengene går til alt det gode arbeidet vi gjør i klubben, sier leder, Øyvind Andersen, i Lambertseter IF.

De siste årene har grasrotandelen ligget på cirka 250 000 pr. år. Det er veldig gode penger for en klubb som Lambertseter IF.

- Vi har gjort mye med pengene. Blant annet bidrar det til at vi kan holde kostnadene lave for medlemmene, og at driften av klubben holder ønsket nivå uten at det går på bekostning av aktiviteten i idrettene våre, sier Andersen.

Du må registrere følgende om du ønsker å støtte oss:

Lambertseter Idrettsforening
Feltspatveien 21
Org. nr: 983921345

Du kan gjøre dette ved å sende en SMS med «Grasrotandelen 983921345» til 60000. Da kommer du til din side hos Norsk Tipping og må logge inn. Du kan også endre dette via Norsk Tipping sin app.

Bildene i artikkelen. Foto: Innebandygruppa og faksimile fra Norsk Tipping sin side

Relatert lenke:
Les mer om grasrotandelen (Norsk Tipping)