Seniorfotballen ruller igjen

Postet av Torbjørn Andersen den 20. Apr 2023

Seniorfotballen er i gang med kamper. Det er allerede spilt flere kamper med Lambertseter-lag i aksjon. Det er duket for mange spennende lokaloppgjør den kommende sesongen.

A-lag herrer
 Klubbens a-lag for herrer er satt opp i 5. divisjon avdeling 2 med følgende lag:
 Bækkelaget
 Fagerborg2
 Frigg2
 Furuset
 Hasle-Løren
 Jusstudentene
 Nesodden
 Nordstrand2
 Sagene
 Veitvet
 Vålerenga

Serieåpningen var borte mot Veitvet onsdag 12. april. Lambertseter vant 5-1. Andre kamp var onsdag 19. april mot Fagerborg2 på Rustad kunstgress. Det ble tap 1-2. Neste kamp er mot Bækkelaget på Ekeberg kunstgress 2 klokka 20.15 den 26. april

Her er hele oppsettet (Norges Fotballforbund)

A-lag kvinner

Kvinnelaget til Lambertseter spiller også i 5. divisjon. De spiller i avdeling 2.

Andre lag i avdelingen er:
 Furuset
 Grei
 Grüner
 Hasle-Løren
 Kolbotn3
 Lille Tøyen
 Vålerenga3
 Årvoll2

Laget serieåpnet på hjemmebane på Lambertseter kunstgress mot Kolbotn3 13. april. De tapte 1-10. Neste kamp er på Løren Kunstgress 20. april klokka 20.15. Motstander er Hasle/Løren.

To lag i 10. divisjon
 Herrelaget – Lambertseter 3 - er satt opp i 10. divisjon avdeling 01. Motstandere er:
 Grüner3
 Holmen2
 HSIL 2
 Huk2
 Oldenborg4
 Sandaker

Første kamp for laget var 14. april klokka 20.15 på Rustad kunstgress. HUK2 ble slått 3-0. Neste kamp er 21. april mot Høybråten og Stovner 2. Kampen spilles på Høybråten kunstgress klokka 20.15.

Hele kampoppsettet (Norges Fotballforbund)

Herrelaget - Lambertseter 2 - er satt opp i 10. divisjon menn avdeling 2. Motstandere blir:
 Bjørndal2
 Forward
 Fossum2
 Nordstrand3
 Røa 3
 Tveita2

Første kamp spilles 21. april klokka 20.15 på Rustad kunstgress. Motstander er Røa 3.

Bildet i artikkelen. Foto: Lambertseter A-lag på Instagram