Vil du spille med denne gjengen?

Postet av Torbjørn Andersen den 23. Mar 2023

Håndballdamene trenger flere spillere og du kan bli en av dem:

"Sesongen 22/23 er over, og tross alt litt skader og få spillere klarte vi 6. plass på tabellen og det sier vi oss godt fornøyd med det. MEN, denne fine buketten trenger flere spillere til sesongen 23/24. Vi trenger spillere i alle posisjoner, også keepere.

- Er du en spiller som har hatt en kort pause fra håndballen og ønsker å starte opp igjen, eller lyst å trappe ned fra høyere divisjon?

- Er du en spiller som søker etter ny klubb og nye lagvenninner der du kan være med å bidra, løfte og styrke laget vårt både sosialt og sportslig.?

Vi byr på en fin gjeng fra midten av 20-årene til begynnelsen av 40-årene. En herlig gjeng med godt samhold og godt humør. Treninger og hjemmekamper vil foregå i Lambertseter flerbrukshall.

Vi leker også med tanken på å starte opp et lag i 6 divisjon kommende sesong, og hvis interessen er stor nok kjører vi på. Her blir hovedfokuset å ha det gøy , men søker likevel spillere med håndball erfaring slik at vi får en viss kvalitet på treningene.

Er dette deg, eller ønsker du å høre mer om oss? Da vil vi gjerne høre fra deg. Ta kontakt med Marita på telefon: 90 76 84 86"

Bildet i artikkelen. Foto: Håndballgruppa