LIF arrangerer HLR & Førstehjelpskurs 07 og 13 februar.

Postet av Lambertseter IF den 23. Jan 2023

GRATIS HLR & FØRSTEHJELPSKURS

Hovedstyret i LIF ønsker å rette fokuset mot HLR/førstehjelp og arrangerer i den forbindelse 2 kursdager for dette nå i februar. Dette er viktig for alle å kunne!

Vi oppfordrer alle i klubben; Foreldre, ungdommer og spesielt alle trenere, lagledere og foreldre som er med å arrangerer kamper/stevner om å melde seg på.

Påmelding sendes til vår driftsleder Arve Moen via e-post: driftsleder@lambertseterif.no og dere skriver påmelding HLR/førstehjelpskurs og datoen for hvilken dag dere ønsker å delta på.

Kursholder har med seg 8 øvingsdukker og det optimale er 2 personer pr. dukke dvs. 16 personer pr. kursdag. Er det flere som melder seg på vil det være førstemann til mølla for de 16 første deltagerne pr. kursdag. Men vi vil i etterkant sette opp ett kurs eller to til så alle som melder seg får muligheten for å gjennomføre HLR/førstehjelpskurs.

Dette er grunnleggende kunnskap det er viktig å kunne og som man aldri vet når man får brukt for, være seg i jobb, privat eller idrettssammenheng. Meld dere på, med denne kunnskapen kan DU være med å redde ett liv!

KURSDATOER: Tirsdag 7 februar eller mandag 13 februar

TIDSPUNKT: Begge dagene er fra kl.18.00 til kl.20.30