- Kom og se på oss!

Postet av Torbjørn Andersen den 4. Aug 2022

Siste kamp er spilt på Lambertseter under årets Norway Cup. Det er likevel mer Norway Cup-moro i vente for de som er glade i Lambertseter IF. Men da må du ta turen til Ekebergsletta.

Alle lagene fra Lambertseter IF er slått ut av hovedturneringen under Norway Cup, men i barnefotballen er det mer å glede seg til.

Lambertseter The Vikings håper på støtte
Det arrangeres nemlig egen 3 mot 3 og 5 mot 5-turnering på Ekebergsletta. Her stiller Lamberseter IF med flere lag. I tillegg fortsetter barnefotballturneringen.

Et av lagene som skal i aksjon fredag 5. august er Lambertseter IF The Vikings - gutter 12 år. Hovedtrener er Rosie Kronstad.

- Jeg håper mange kommer og ser på oss. Vi trenger virkelig støtte fra publikum i nærmiljøet i de siste kampene våre, sier Rosie Kronstad.

Hun forteller at laget består av 13 spillere under sommerens fotballfest og at de spiller ni mot ni i kampene.

- Det er første året vårt med offside og siste året med barnefotball, så kom og se på oss, sier Kronstad.

Lambertseter The Vikings spiller sine kamper klokka 13.45 og 16.00 på Ekebergsletta fredag 5. august.

Roser de frivillige
Slik oppsummerer Øyvind Andersen årets Norway Cup på Lambertseter.

- Det har vært kjempemoro med årets Norway Cup på Lambertseter. Det er veldig bra at vi får brukt og vist fram anleggene våre og det har vært utrolig mange her under de dagene vi har arrangert, sier Lambertseter IFs leder Øyvind Andersen.

Han roser de frivillige fra egen klubb.

- De frivillige ,fra hovedsaklig fotballgruppa og håndballgruppa, som har stilt på vakt har gjort en kjempejobb. Det har vært både hyggelig og sosialt. Dette er et kjempeløft for klubben og moro å se, sier Øyvind Andersen.

Her kan du finne kampoppsettet for de yngste lagene (CupManager)

NB! Bildene i artikkelen. Foto: Rosie Kronstad og Torbjørn Andersen