Norway Cup på Lambertseter

Postet av Torbjørn Andersen den 25. Jun 2022

Fra 30. juli til 6. august arrangeres årets Norway Cup. Lambertseter IF er medarrangør til årets turnering. Det blir kamper på Lambertseter fra 31. juli.

Det skal spilles kamper både på matchbanen på stadion og på kunstgresset fra søndag 31. juli til torsdag 4. august. Det blir gruppespillkamper de tre første dagene og deretter sluttspillkamper onsdagen og torsdagen.

Alle kan kjøpe en parkeringsbillett av Lambertseter IF (LIF) som vi selger hver dag ved innkjøringen til hallen. Denne kan da brukes ved LIF, ved Ekeberg og ved alle andre arenaer som er medarrangør av NC.

Du kan også reise kollektivt til Lambertseter. Alle deltakere som har deltakerkort har kollektivbilletten inkludert i deltakeravgiften. Last gjerne ned Ruter-appen her.

Det blir kiosk på stadion og kiosk med grilling på hjørnet av hallen mot kunstgresset. Sekretariat for NC i Lambertseter idrettspark skal være i klubbhuset. Det skal også være overnatting for NC-lag i Lambertseterhallen.

Kamper som skal spilles på Lambertseter:

11-er banen (se kampene her)

9-er banen (kampene her)

I tillegg til Norway Cup blir det i år Camp Lambertseter (sommerskole med friidrett og svømming) på området. Det betyr at det blir mye liv i idrettsparken! Les mer om Camp Lambertseter her

Alle bildene i artikkelen. Foto: Torbjørn Andersen