Innbetaling av medlem- og treningsavgift.

Postet av Lambertseter IF den 5. Feb 2018

Her i LIF så ønsker vi å benytte elektronisk samhandling med våre utøvere/utøveres foresatte. Så når det gjelder medlemsavgiften så er denne sendt ut pr. e-post på den e-postadressen vi har registrert i vårt medlemsregister. Dvs. ble sendt ut i slutten av januar og treningsavgiften vil sendes ut i midten av februar. Har du ikke mottatt noe en e-post fra medlemsservice@lambertseterif.no så sjekk din SPAM folder, hvis du fortsatt ikke har mottatt noe så kan du enten betale manuelt via Min idrett  eller ta kontakt med oss på e-postadressen oppgitt under, så sender vi deg fakturaene pr. e-post.

NÅR DET GJELDER FAMILIEMEDLEMSKAP SÅ VIL DERE OPPLEVE Å FÅ FAKTURA TIL HVERT AV MEDLEMMENE I FAMILIEN. KUN EN AV FAKTURAENE SKAL BETALES. SOM DERE SER HAR DE SAMME KIDNUMMER.

For spørsmål vedrørende betalingen, kontakt Lambertseter Idrettsforening på medlemsservice@lambertseterif.no. For spørsmål vedrørende bruken av Min idrett, kontakt idrettens support på telefon 21 02 90 00 eller e-postadresse nif-post@idrettsforbundet.no

NB. Alle som deltar på organisert trening/kamp/stevne må være registrert hos LIF som utøver, dette for at forsikringen skal være gyldig.