Velkommen til fotballskole for årsklassene 2012 – 2015

Postet av Lambertseter IF - Fotball den 20. Aug 2019

Lambertseter IF inviterer til fotballskole for de yngste lørdag 31. august på kunstgresset på Lambertseter.

Fotballskolen vil gå over seks lørdager. Under treningen første dag vil vi ha et kort informasjonsmøte for foreldrene i klubbhuset.

Treningstider er 10.00 - 12.00

Lørdag 31. august

Lørdag 21. september

Lørdag  7. september

Lørdag 12. oktober

Lørdag 14. september

Lørdag 19. oktober

På første trening blir det servert pølser og saft til barna.

Vi vil gjerne vite hvor mange som kommer så det er fint om navn og fødselsår på barnet sendes til fotball@lambertseterif.no. Kurset koster 300 kroner.

Fotball er gøy, så vi oppfordrer alle som vil prøve seg og har lyst til å spille fotball til å være med. Barna trenger ikke å ha split fotball tidligere.

Velkommen til lek og moro :)

Årsmøte i Fotballgruppen onsdag 27.februar

Postet av Lambertseter IF - Fotball den 14. Feb 2019

Til medlemmene i Lambertseter IF - Fotball

Innkalling til årsmøte i Lambertseter IF - Fotball
Fotballstyret innkaller herved til årsmøte i Lambertseter IF - Fotball
Årsmøtet avholdes onsdag 27. februar kl. 18:00 på klubbrommet i Lambertseter Flerbrukshall.

Saksliste og saksdokumenter vil bli gjort tilgjengelig for medlemmene på årsmøtet.

For å ha stemmerett må medlemmet være medlem av fotballgruppen og ha fylt 15 år, vært medlem av idrettslaget i minst én måned, og ha oppfylt medlemsforpliktelsene. Medlemmer under 15 år har møte- og forslagsrett.

Velkommen til årsmøte!
Med vennlig hilsen Styret i Lambertseter IF -Fotball

Inntektsbringende billetter til Mesterfinalen på Ullevaal stadion til alle Lambertsetermedlemmer!

Postet av Lambertseter IF - Fotball den 11. Feb 2019

Nå har vi gleden av å, gjennom OBOS og Thon Hotell via Norges Fotballforbund, tilby alle i Lambertseter IF billetter til Mesterfinalen mellom Rosenborg - Molde 17. mars på Ullevaal Stadion!

Som Kvalitetsklubb får LIF av OBOS og Thon Hotell via Norges fotballforbund en unik mulighet til alle våre medlemmer, med familie. Dere får billetter til Mesterfinalen på Ullevaal stadion og LIF fotball tjener attpåtil penger på at dere drar på kampen. En vinn-vinn-situasjon.

Slik fungerer ordningen; LIF sender inn en felles bestilling til Ticketmaster og betaler 50 kr per billett. Per benyttede billett får LIF refundert 150 kr gjennom et sponsorat fra OBOS og Thon hotell. Dersom billettene ikke benyttes får LIF heller ikke utbetalt penger. Eneste forutsetningen vi har er derfor at dere benytter dere av billetten når dere har bestilt.

Informasjon om kampen:
 Mesterfinalen er den norske versjonen av det engelske Community Shield. Dvs det er en kamp mellom fjorårets serie- og cupvinner. I fjor var dette samme klubb og derfor er årets kamp mellom serievinner og serietoer i fjor, Rosenborg - Molde.

• Kampstart: 16:00, 17. mars
  • Sted: Ullevaal Stadion
  • Lag: Rosenborg - Molde

For å bestille gjør du følgende:

• Send epost til fotball@lambertseterif.no
  • Emnefelt: "Billetter Mesterfinalen"
  • Kontaktperson: Fullt navn, epostadresse, telefonnummer.
  • Hvilket lag dette er for. NB! Send bestilling for hele lag under ett.
  • Antall billetter du ønsker.
  • Bestillingsfrist 28. februar.

Henting av billetter:

• Mer informasjon sendes til alle billettinnehavere når kampen nærmer seg.

NB! Dersom du bestiller billett og ikke bruker den vil vi fakturere billettpris + gebyr.

Håper å se så mange LIFfolk på tribunen som mulig!

Kampvert

Postet av Lambertseter IF - Fotball den 9. Mai 2017

Her er kampvertens oppgaver:

Før kampen:

Sørge for at garderober, bane og mål er i orden.

Ønske velkommen begge lag og dommer.

Oppfordre til at tilskuere plasseres på motsatt side av lagene og står godt utenfor sidelinjen.

Bistå hjemmelagets trener i å avholde Fair play-møtet.

Bistå i å organisere Fair play-hilsen før kampstart.

Ha kunnskap om hvor klubbens hjertestarter er og ha telefon for å ringe 113.

Under kampen:

Støtte dommeren og påse at reaksjoner mot dommer er innen rimelighetens grenser.

Prate med dommer i pausen.

Oppfordre til gode og positive tilrop fra foreldre, og ta kontakt hvis det går over streken.

Påse at alle tilskuere oppholder seg to meter unna sidelinjen

Oppfordre til positivitet fra trenere/lagledere, både mot spillere og dommer.

Etter kampen

Bistå i å organisere Fair play-hilsen.

Takker begge lag og dommer.

Rydde rundt banen etter kampslutt